Pages

Monday, November 12, 2012

Zameer dan NMG

Saya ada seorang kawan. Dia belajar di UCL dan merupakan seorang graduan berjaya daripada maahad tahfiz. Orang kata dia retard sikit. Retard macam mana tu saya pun tak tahu...
Ayuh saya kenalkan beliau. Dia...

...yang berbaju hitam tu...

...pernah terlibat dalam merekod video kes pecah kelas...

...lebih berminat membuat bunyi bising hasil resonance dalam formal dinner...

...bermain catur di puncak Broga, Semenyih...

...sayang akan ikan...

...bukan aku dah cakap ke tadi dia sayang ikan?

...tak tahu tinggi rendah...

...bumbung dan pokok tempat beliau bermain...

...mengalahkan budak2, tengok tu dia pakai 2 pasang...

...dan semalam, dia peluk aku erat-erat lama-lama ketika aku terserempak dengan beliau di Nottingham Malaysian Games (NMG) 2012. Apa motif dia buat macam tu pun aku tak pasti, tapi kebarangkalian besar sebab nak bagi aku ambil bau jaket Superdrynya. Oh, alangkah sweet kan Zameer Eizaaz ni?

dari kiri: Sheikh Zameer, aku, dan Sheikh Afif.

End of post. Tu je kbye

1 comment:

Safuan said...

lol, eizaaz!

and those pics! banyak from ky, wahhh ~ :D